چروک

چین و چروک های پوست، علل، درمان ، پیشگیری

چروک

چین و چروک های پوست، علل، درمان ، پیشگیری

تجربه بیبی بوتاکس

 


 

من بوتاکس دارم و اکنون بیبی بوتاکس دارم. خوشحالم که اعتراف می کنم که به طبیعت دست کمک می دهم. چند سال پیش کنجکاو بودم که آن را امتحان کنم ، نتایج را دوست داشتم و از آن زمان به بعد چند بار آن را تجربه کردم. بوتاکس سنتی خطوط ناخواسته را در مدت 10 روز صاف می کند و درد کمی وجود دارد. مطمئناً گران است ، اما بسیاری از محصولات مراقبت از پوست نیز همینطور است و حداقل با بوتاکس نتیجه به موقع شما تضمین می شود. رابطه عاشقانه من با بوتاکس بعد از یک سفر پر فشار به خصوص در ریل جنوبی تغییر کرد. از قطار پیاده شدم ، آرایش خود را بررسی کردم و فهمیدم در 45 دقیقه ای که طول کشید تا از East Croydon به Hayards Heath سفر کنم ، خط اخم مخصوصاً تهاجمی به من پیوسته است.

من برای یک پروتونو رزرو کردم و تصمیم گرفتم کمی بیشتر از گذشته داشته باشم.

چند هفته بعد ، یکی از دوستان بسیار نزدیک تماس گرفت و به من گفت که او باردار است که البته من از این موضوع خوشحال و متحرک شدم. از گوشه چشم می توانستم نیمه دیگرم را ببینم که با عبارتی کنجکاو و سپس کاملا عصبانی به من نگاه می کند. وقتی بالاخره تلفن را قطع کردم ، او گفت: "شما بوتاکس خورده اید؟ شما نیستید؟ " در حالی که من هر درمانی را که انجام می دهم برای او فاش نمی کنم ، اما دروغ نمی گویم. "بله من گفتم. او پاسخ داد ، "چشمانت روان به نظر می رسد!" و اگر صادقانه بگویم ، بعداً عصر همان روز به آینه نگاه کردم ، متوجه شدم که آنها به نظر چشمان من نمی آیند - خیلی صاف و پهن نیستند ، حتی وقتی که سعی می کردم چشمانم را نگاه کنم.

آن وقت بود که به جستجوی چیزی با احتیاط بیشتر پرداختم و بیبی بوتاکس را کشف کردم. این درمانی است که اکنون تجربه کرده ام و من اطمینان دارم که هر لیست کننده A در آن قرار دارد. این باعث می شود چهره شما تازه تر و صاف تر ، اما با حرکتی کاملاً طبیعی به نظر برسد (برای هر بازیگر اصلی است). اکنون این محصول به عنوان درمان سطح ابتدایی بوتاکس به بازار عرضه شده است ، مانند دوچرخه سواری با تثبیت کننده ها یا شنا کردن با بال آب ، اما استفاده های شگفت انگیزی نیز دارد. نیازی به گفتن نیست که به این زودی ها به کلاسیک برنخواهم گشت.

بیبی بوتاکس در مقابل بوتاکس کلاسیک

هر دو روش درمانی از قدرت یکسانی سم بوتولینوم استفاده می کنند ، اما در مورد استفاده از بوتاکس کودک رویکرد بسیار ظریف تری در پیش گرفته می شود. "شما در حال تلاش برای به دست آوردن نتیجه ای بسیار طبیعی و منجمد نیستید. این مانع از ایجاد چین و چروک می شود اما شما هنوز هم حرکت خواهید داشت. " "مانند کمی خوشبو کننده رنگ چهره عمل می کند. "

 

اگرچه بیبی بوتاکس یک درمان عالی در سطح ابتدایی است ، دکتر محقق توضیح می دهد ، "این همچنین برای هر کسی که نمی خواهد ظاهر سنگین داشته باشد."

بوتاکس کودک همچنین می تواند در مناطق بیشتری از صورت و بدن نسبت به درمان با قدرت سنتی استفاده شود. دکتر محقق می گوید: "بوتاکس کودک را می توان در مناطق معمول متمرکز کرد که بوتاکس سنتی ، خطوط اخم ، پیشانی و پای کلاغ داشته باشید ، اما همچنین می توان از بوتاکس کودک برای بسیاری از مناطق کمی لیفت و سفت کرد." .

 

دکتر توضیح می دهد: "وقتی نوبت به قسمت پایینی صورت می رسد ، باید بیشتر مراقب باشید و کمتر استفاده کنید."

و این همان جایی است که Baby Botox واقعاً بازی می کند. "شما می توانید از آن برای درمان خطوط ماریونت در اطراف دهان استفاده کنید که باعث ناراحتی شما می شود. خطوط خرگوشی روی بینی. این می تواند خطوط سیگاری را درمان کند ، یا در زنان مسن حتی می تواند برای سفت شدن چانه استفاده شود. "

در حقیقت ، بیبی بوتاکس حتی می تواند به عضلاتی که فک شما به جمجمه شما متصل است تزریق شود تا از خرد شدن و خرد شدن دندان جلوگیری کند. وی به من گفت: "به عنوان یک عارضه جانبی ، ما متوجه شدیم که این عضلات شل می شوند و به خط فک حالت V می دهند و صورت را باریک می کنند." برد - برد.

و فقط چهره ای نیست که می توان از بوتاکس کودک استفاده کرد. دکتر محقق می افزاید: "ما می توانیم از آن در گردن برای بلند کردن ، روی دکلته برای محکم کردن هر نوع خط ظریف و زیر بازوها برای جلوگیری از تعریق استفاده کنیم."

با کمال تعجب ، دکتر محقق نشان داد که می توان بوتاکس کودک را به لثه ها تزریق کرد تا لب را رها کند و لبخندی به ظاهر لثه پنهان کند. اگر می خواهید کاربردهای کمتر شناخته شده بوتاکس کودک را جستجو کنید ، باید به یک متخصص با تجربه فراوان مراجعه کنید ، زیرا ممکن است عوارض تزریق در قسمت پایین صورت وجود داشته باشد.

بیبی بوتاکس چه مدت دوام می آورد؟

بوتاکس سنتی حدود چهار تا پنج ماه طول می کشد ، در حالی که بوتاکس کودک سه ماه طول می کشد (طول عمر می تواند از فردی به فرد دیگر تغییر کند). من شخصاً متوجه می شوم که فقط سالی یکبار باید درمان کنم. دکتر محقق می گوید: "این منطقی است." "اگر ماهیچه های شما چند ماه قادر به اخم نیستند ، در اصل آنها را دوباره آموزش می دهید. هنگامی که بوتاکس از بین رفت ، مدتی طول می کشد تا عضلات شما مانند گذشته دوباره شروع به حرکت کنند. "

دکتر محقق بیبی بوتاکس را اقدامی پیشگیرانه واقعی می داند ، اقدامی که هنوز مجبور نشده است به آن متوسل شود (صاف ترین پیشانی دارد). راز او چیست؟ "من از اوایل 20 سالگی روزانه از ضد آفتاب استفاده می کنم و هیچ وقت بوتاکس در پیشانی خود نداشته ام. حتی اگر آب زیادی بنوشید و از مراقبت از پوست خوبی استفاده کنید ، ضد آفتاب است که تفاوت ایجاد می کند. اکنون آن را نخواهید دید ، اما اواخر دهه 30 و 40 خود را بیابید ، آن زمان است که آسیب 20 سال گذشته نشان داده می شود. "

علاوه بر ضد آفتاب (SPF 50) ، دکتر بنیتو توصیه می کند روزانه از سرم ویتامین C و مرطوب کننده مرطوب کننده استفاده کنید. در اینجا بهترین گزینه ها از جمله بهترین SPF 50 سبک وزن وجود دارد که باعث تشدید یا مسدود شدن پوست های حساس یا لکه دار نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد